Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gryzz | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł adresGorzów Wlkp. zarejestrowany26.02.2009 @19:28:26 ostatnio na stronie26.11.2016 @01:52:30

powiedzmy że surfer... koszulka przecież nie może kłamać.. a że czarno biały..? powiedzmy że z lat 70-tych... )

fotki robię dla przyjemności.
wielkim fotografem nie zostanę ale cieszy mnie jeżeli coś się czasem spodoba chociaż znajomym

krytyka? sugestie? swoje wizje? pochwały? - nie krępować się. wszystko zniosę

poza tym to do siostry zapraszam http://gryzek.digart.pl/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3514352
digarty30 komentarze288 posty na forum2

komputer / sprzęt
powrót do analogu... Zenit E edycja '80 olimpiada w moskwie ... d80 był ale zniknął...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LACHEND    11.05.2010 @17:54:36
A dziękuję, dziękuję amigo
~dylaskowa    01.05.2010 @20:47:41
Dzieki Udanej niedzieli
~kkotula    27.02.2010 @14:24:21
porządek z kadrem,tzn?
~dylaskowa    27.02.2010 @11:19:08
Dzieki Udanego weekendu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~makedesign    13.02.2010 @13:34:02
to jest forma mojego spojrzenia w sposób indywidualny na przestrzeń. miło, że sie podoba
~marcinfilip13    13.02.2010 @13:24:58
miło tu u Ciebie, pozwolisz iż zagoszczę na dłużej
~olappz    13.02.2010 @13:00:22
dziekuje!
-JanKazimierz1    13.02.2010 @10:06:02
dzięki
~olszewska    13.02.2010 @00:32:57
Bardzo dziekuje za to wszytsko, budujace niezwykle.
O oryginalne tło lepiej nie pytac. Pozdrawiam goraco i jeszcze raz dziekuje
~xwomaNlikEmEx    13.02.2010 @00:19:55
Dziękuję i zapraszam częściej
~dylaskowa    31.01.2010 @13:00:13
Dzieki Przyjemnej niedzieli
~KrzysztofC    16.01.2010 @17:33:50
Dokładnie tak

Pozdrowienia!
~imer    02.01.2010 @22:49:09
Co do szkiełek: 18-55mm f/3.5-5.6 i 50mm f/1.8. Szczerze mówiąc planuję już zmianę na LEPSZE, ale dopiero za jakiś czas
~imer    02.01.2010 @22:40:46
Bardzo dziękuję za opinię, zaraz rozejrzę się w Pana galerii. Pozdrawiam ciepło w Nowym Roku!
~szramus    02.01.2010 @14:43:22
no właśnie, moje szumi, a ISO 80, jak to zmienić ?
~ELSOL7    01.01.2010 @23:37:54
Również się polecam i pozdrawiam
~ELSOL7    01.01.2010 @23:33:52
Super galeria Szczęśliwego Nowego 2010 Roku
~dylaskowa    01.01.2010 @21:28:25
Nie wydreptalam Kto mnie ubiegl.
~KrzysztofC    01.01.2010 @20:02:33
Jedynie balas bieli - cieplejsze żeby było

Dzięki za odwiedziny

Pozdrowienia!
~Malutka82    06.11.2009 @18:52:36
dzięki
~eweeel    16.10.2009 @10:55:13
dziękuję
~SilverArt    23.08.2009 @17:53:10
Przejrzalem fotki, niektore spoko nawet. Co do Wilkow, to niestety nie Eroll, chociaz tez posluchalem. Dzieki za linka. Pozdrawiam.
^Necrotrup    09.08.2009 @20:11:03
Bo też i nie okno jest tematem tego zdjęcia.
_______
Uważam, że powinno się zabronić tworzenia nowego wątka na forum, żeby coś napisać.
~zorteran    09.08.2009 @19:25:22
niestety nie pamiętam nazwy
~thisone    07.08.2009 @20:20:03
fakt, mogą troche razić te przeszkody, chociaż wydaje mi się, że dodają troche takiej tajemniczości......dzieki za kom
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt